De digitale vraagbaak voor het wiskundeonderwijs

home |  vandaag |  gisteren |  bijzonder |  prikbord |  gastenboek |  wie is wie? |  contact

HOME

samengevat
vragen bekijken
een vraag stellen
hulpjes
zoeken
FAQ's
links
twitter
boeken
help

inloggen

colofon

  \require{AMSmath}

De beantwoorde vragen van de afgelopen 8 dagen.

Rekenen met logaritmen
Logaritmen -  3de graad ASO
De systolische bloeddruk bij 10 mensen
Kansverdelingen -  Leerling bovenbouw havo-vwo
Re: Stapelen van munten
Rijen en reeksen -  Iets anders
Logaritmische ongelijkheden
Logaritmen -  3de graad ASO
Re: Rekenen met logaritmen
Logaritmen -  3de graad ASO
Het gaat over een logaritmische functie ombouwen tot een ander vorm
Logaritmen -  Leerling bovenbouw havo-vwo
Re: De systolische bloeddruk bij 10 mensen
Kansverdelingen -  Leerling bovenbouw havo-vwo
Richtingsvectoren bepalen
Ruimtemeetkunde -  Student universiteit BelgiŽ
Re: Richtingsvectoren bepalen
Ruimtemeetkunde -  Student universiteit BelgiŽ
Formule voor vereenvoudigen van wortels in Excel
Software -  Student hbo
Punten raaklijn vinden
Functies en grafieken -  Student universiteit BelgiŽ
Lineaire benadering
DifferentiŽren -  Student universiteit BelgiŽ
Bewerking met 3 vectoren en absolute waarde
Formules -  Iets anders
Re: Punten raaklijn vinden
Functies en grafieken -  Student universiteit BelgiŽ
Re: Re: Punten raaklijn vinden
Functies en grafieken -  Student universiteit BelgiŽ
Ontbinden
Algebra -  Iets anders
Re: Bewerking met 3 vectoren en absolute waarde
Formules -  Iets anders
Regel van l`Hopital
Limieten -  Student universiteit BelgiŽ
Re: Regel van l`Hopital
Limieten -  Student universiteit BelgiŽ
Uitkomst van een praktische proef
Rekenen -  Student hbo
Regel van l`Hopital
Limieten -  Student universiteit BelgiŽ
Bepaal a en b zodat de functies continu zijn
Functies en grafieken -  Student universiteit BelgiŽ
Re: Regel van l`Hopital
Limieten -  Student universiteit BelgiŽ
Limiet naar oneindig
Limieten -  Student universiteit BelgiŽ
Re: Bepaal a en b zodat de functies continu zijn
Functies en grafieken -  Student universiteit BelgiŽ
Re: Re: Bepaal a en b zodat de functies continu zijn
Functies en grafieken -  Student universiteit BelgiŽ
Snelheid van den onderzeeŽr
DifferentiŽren -  Iets anders
Re: Re: Bepaal a en b zodat de functies continu zijn
Functies en grafieken -  Student universiteit BelgiŽ
Vergelijking van een parabool
Analytische meetkunde -  2de graad ASO
Vierkantswortel
Vergelijkingen -  3de graad ASO
Rekenregels
Logaritmen -  3de graad ASO
Rekenregels logaritme
Logaritmen -  3de graad ASO
Inverse functie
Logaritmen -  3de graad ASO
Bepaal x
Logaritmen -  3de graad ASO
Transformaties
Functies en grafieken -  Leerling bovenbouw havo-vwo
Re: Limiet naar oneindig
Limieten -  Student universiteit BelgiŽ
Re: Transformaties
Functies en grafieken -  Leerling bovenbouw havo-vwo
Functieonderzoek
Functies en grafieken -  Student universiteit BelgiŽ
Re: Re: Limiet naar oneindig
Limieten -  Student universiteit BelgiŽ
Re: Functieonderzoek
Functies en grafieken -  Student universiteit BelgiŽ
Ongelijkheden
Vergelijkingen -  3de graad ASO
Re: Re: Functieonderzoek
Functies en grafieken -  Student universiteit BelgiŽ
Re: Re: Re: Functieonderzoek
Functies en grafieken -  Student universiteit BelgiŽ
Re: Re: Re: Re: Functieonderzoek
Functies en grafieken -  Student universiteit BelgiŽ
Re: Re: Re: Re: Re: Functieonderzoek
Functies en grafieken -  Student universiteit BelgiŽ
Meetkundige reeks en aantal noten
Rijen en reeksen -  Iets anders
Functievoorschrift van een homografische functie opstellen
Functies en grafieken -  3de graad ASO
Re: Re: Analyse van meer variabelen
Bewijzen -  Student hbo
Geen vragen gevonden...

Dat zijn 48 beantwoorde vragen in 8 dagen. Ongeveer 6 vragen per dag.

vragen
van
de
week
de
vragen
van
vandaag
vragen
vandaag
en
gisteren
vragen
van de
afgelopen
week
vragen
van de
afgelopen
maand
de
veel
gestelde
vragen

..of bekijk de beantwoorde vragen van
klein |  normaal |  groot

home |  vandaag |  bijzonder |  twitter |  gastenboek |  wie is wie? |  colofon

©2001-2020 WisFaq - versie IIb