In het invoervak kan je speciale tekens toevoegen d.m.v. de knopjes. Dat ziet er soms raar uit, maar het werkt wel. Zo wordt een wortel
. Bij de vertaling naar de database komt hiervoor in de tekst een plaatje te staan:












Andere speciale tekens als “à”, “è” en “î” kan je invoeren door op de verschillende letters en tekens onder het invulvlak te klikken.
Knoppen
Een paar knopje genereren html-code:
 | Zie 5. Hyperlinks toevoegen |
 | Tekent een grafiek. Geef het functievoorschrift, bijv. 2*sin(x) Zie voorbeeld. |
 | Zie 2. Een matrix of een tabel in het antwoord zetten |
 | Op dezelfde manier als een matrix kan je ook een tabel invoegen. |
 | Maakt een breuk zoals 3/4 |
 | Superscript |
 | Subscript |
 | Voor vet |
 | Voor schuin |
 | Voor een ongesorteerd lijstje |
 | Voor een genummerd lijstje |
 | Zie HIER onder het kopje: nog meer tabellen |
 | Kopje |
 | Subkopje |
 | Hier mee kan men tekst tussen PRE-tags zetten. |
Daarnaast kan je allerlei andere tekens en symbolen vinden. Zorg dat je eerst in het invulvlak klikt en de letters goed raakt! Nog een aparte kunst...:-)