Algebra

Analyse

Bewijzen

De grafische rekenmachine

Discrete wiskunde

Fundamenten

Meetkunde

Oppervlakte en inhoud

Rekenen

Schoolwiskunde

Statistiek en kansrekenen

Telproblemen

Toegepaste wiskunde

Van alles en nog wat


\require{AMSmath}

Fruitautomaat

Ik moet een fruitautomaat ontwerpen die 3 (of 4) rollen heeft zodat je gemiddeld 10% per keer verliest. Het maakt niet uit wat en hoeveel symbooltjes erop een rol staan.

Willen jullie me a.j.b helpen! groetjes

Paulie
Leerling bovenbouw havo-vwo - zondag 15 februari 2004

Antwoord

Heb je niet toevallig bij je boek een diskette met VU-stat? Daar kan je namelijk bij simulaties je eigen fruitautomaat samenstellen, uitproberen en de gemiddelde uitbetaling laten vaststellen. Erg handig voor deze opdracht lijkt me... heb je VU-stat niet? Vraag het eens op school, ik denk dat ze het wel hebben!

WvR
zondag 15 februari 2004

©2001-2024 WisFaq