Dit is (kennelijk) een moeilijk concept. Er zijn ook bij verwijderen verschillende mogelijkheden. Op het scherm verwijderen heeft men de volgende opties:
Bij alle opties stuur je dan een mailtje met de juist URL er in... eventueel kan je nog zelf tekst toevoegen.Geef categorie als antwoord
Soms is het voldoende om een vraagsteller te wijzen op het bestaan van één van de categorieën. Als je de categorie verandert zijn de FAQ's en eerder beantwoorde vragen in die categorie terug te vinden in de lijstjes... maar wel even wachten. Zo gauw je de categorie verandert moet de pagina opnieuw geladen worden en dat duurt soms eventjes...Eerder beantwoord
Als een vraag al eerder beantwoord is kan men hier:
- De vraag selecteren uit het keuzelijstje (pas eventueel eerst de categorie aan!)
- De URL van de vraag plakken in de invoerregel (deze URL staat bij elke vraag onderaan de pagina, als je bent ingelogd zie 5. Hyperlinks toevoegen)
FAQ
Er zijn een aantal FAQ-vragen. Dit zijn vragen waar een overzicht gegeven wordt van een onderwerp of van terzakedoende vragen/antwoorden in WisFaq. Stuur zo'n FAQ-vraag als antwoord naar de vragensteller.Zoeker
Men kan ook een zoekopdracht (in WisFaq) opsturen als antwoord. Klop of plak in de invoerregel één of meerdere zoekwoorden.
Definitief verwijderen
Hiermee wordt een vraag verwijderd. Daarna kan men er nog voor kiezen toch een e-mailtje te sturen met een toelichting. Dit gebruik je bijvoorbeeld voor vragen die echt niet in WisFaq thuis horen. Maar men ook de vraag zondermeer verwijderen zonder toelichting. Echt niet serieuze vragen of onzin kan je op die manier lozen.Dubbele vragen
Soms komt het voor dat een vragensteller een vraag meerdere keren instuurt. Meestal is dat per ongeluk. In een aantal gevallen gaat het bij de tweede vraag om een verbetering! Na het insturen ziet een vragensteller dat het emailadres niet klopt... bijvoorbeeld. Het beste is om de laatste vraag in behandeling te nemen... en dan de overtollige vragen te verwijderen!Terug Home